Vi i Elaway jobber kontinuerlig for å forbedre oss slik at vi kan tilby de beste løsningene for elbillading til dere som boligselskap. Vi vil at kundeforholdet skal være så oversiktlig og enkelt som mulig for dere å administrere. Som en del av dette arbeidet har vi gjort noen endringer i våre standardvilkår. Klikk her for oppdaterte standardvilkår som vil gjelde fra 20.04.2023.
Endringene er hovedsakelig klargjøringer og presiseringer. Vi har blant annet tydeliggjort:
- forskjeller mellom kontraktsforhold hvor borettslaget (i) har kjøpt ladeanlegget fra Elaway, (ii) leier ladeanlegget fra Elaway, og (iii) allerede har et ladeanlegg som Elaway overtar driften av;
- ansvaret for vedlikehold og kontroller av ladeanlegget; og
- Elaways adgang til å administrere utbetalingen av esitmert strømstøtte.
Dersom dere har noen spørsmål knyttet til de oppdaterte vilkårene er det bare å svare oss på denne mailen.
Hilsen oss i Elaway